武器ではなく花を持てと西海岸で沸き起こったフラワーチルドレンな音楽を、60年代もう一度思い出してみて、そんなあれやこれやをミキサーで荒砕き、丁寧にヒップホップビートで下ごしらえをして、揺らめくフォーキーな歌を絞り込めばあら不思議、浮遊感たっぷりなコウシック印のヒップホップ音世界。しかしながらストーンズ・スロウって優良レーベル、いつもどこからこんな素晴らしいアーティストを見つけてくるんだろう。うち田でS井くんと撃沈、ノーメモリー粗相。
The Flower Children music that erupted on the West Coast and able to have a flower instead of a weapon, and try to remember again 60s, crushed rough such roughness and the Koreya in mixer, and the mise en place in carefully hip-hop beat, and a wavering Four key if narrow the song hey presto, hip-hop sound world of floating feeling plentiful Koushikku mark. However Stones Throw me good label, it will do always from where come to find this kind of great artists. Uchida in sunk and S well-kun, no memory clumsiness.
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