2015年9月6日日曜日

大貫妙子 「pure acoustic」

先日、駅前のレコードが聴けるバーにふっと寄り道。流れてきたのが当アルバム、大貫妙子さんである。どちらかというと坂本龍一のピコピコアレンジから入ってしまってた自分からすれば、歌い出しから空気変えてくる生音ならではの静謐感にボロボロと崩れ落ちる固定観念、タイトル通りピュアに感動してしまったんです。マスターも大のお気に入り、当アコースティック編成での瑞々しくもリッチな歌に酔いしれねば。個人的原曲超え「横顔」「彼と彼女のソネット」が特に素晴らしい。

The other day, a foot and a side trip to the bar to listen to the station of record. Flows have been the abuts album, is a Taeko Onuki. If it says either from myself had gotten in from Pikopiko arrangement of Ryuichi Sakamoto, stereotypes that from out sing collapse and battered the serene sense of unprocessed unique to come instead of air, I've been impressed by the title as pure. Master also a big favorite, if Ne drunk in fresh also rich song at our acoustic organization. Beyond personal original song "profile", "him and her sonnet" is particularly great.

0 件のコメント:

コメントを投稿