シカゴの吟遊詩人デヴィッド・グラブスとノイズ界の貴公子ジム・オルークによるガスター・デル・ソルのラストアルバム98年。彼らにつきまとっていた小難しいアヴァン・ロックなインテリ感を、見事ポップに昇華させた理由。それはマーカス・ポップによるチリのような音響処理も多分に影響。乾いた荒野に黄色いサボテン。太陽の胃を冠するドラッグシティ最高峰。そして当時、ターンテーブル上を擦り切れるように回っていた想い出の1枚。
Chicago bard David Grubbs and Gaster del Sol real last '98 album due to noise boundaries of the young nobleman Jim O'Rourke. And at that time, one of the memories that had been around so as wear on the turntable. Well It 's masterpiece. Special guest of them a small difficult avant-rock intelligentsia feeling that had dogged was superb dispel, Is it Taro not the acoustic pop, such as Chile by Marcus pop. Yellow and cactus in a dry wilderness. Drag City highest peak.
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